Želim ovim blogom da ukažem na neka dešavanja koja su nam ostavila utisak u poslednjih par meseci. Kroz ovaj blog želja nam je da podelimo novostečena iskustva kroz kupovinu polovnih automobila.
Već smo pisali na tu temu ali ovog puta smo direktno učestvovali u predlogu, pregledu predloženog automobila i na tehničkim popravkama kupljenog polovnog automobila. Prvo što želim da kažem jeste da su u pitanju moji drugari, što procenat odgovornosti podiže na najveći nivo. Naravno kao i svi prvo smo krenuli od pregleda raznih sajtova gde se prodaju polovni automobili. Ono na šta smo nailazili daje pokazatelje da su se svi koji prodaju automobile veoma organizovali u davanju svih informacija o samom vozilu i naravno u fotografijama tih automobila koji su spremni za prodaju. O verodostojnosti informacija o automobilima možemo i verovati i sumnjati, najveća neverica je u originalnosti predjenih kilometara. Čak i mi koji smo pregledali priličan broj automobila ne možemo napraviti pravu procenu koliko je neki automobil stvarno prešao kilometara. Šta je po nama bitno pogledati i ustanoviti kod kupovine polovnog automobila:
- prvo treba pregledati sve limarijske spojeve oko vrata, šoferšajbne, haube i farova
- sesti u vozilo i zatvoriti sva vrata i prozore zbog unutarnjeg mirisa koji moze biti pokazatelj da li je vozilo bilo potopljeno
- pregledati da li je na svim staklima vozila isto godište
- pregledati stanje guma, akumulatora i obavezno utvrditi da li postoji rezervni točak
- pregledati unutarnji enterijer, pogotovo nebo krova
- poslusati rad motora i po mogućnosti vozilo staviti na kompjuter
- ako je moguce dovesti vozilo do servisa kojem verujete ili povesti majstora u kojeg imate poverenja sa sobom
- kada je cena u pitanju tada dolaze do izražaja vaše trgovačke veštine
- kod odluke pre kupovine vozila treba ustanoviti cenu registracije i moguce predvidljive tehničke popravke, kao što su mali servis, veliki servis, kupovinu pneumatika i slično
Nadam se da smo vam malo pomogli iskustvom želimo vam uspešnu odluku.
Već smo pisali na tu temu ali ovog puta smo direktno učestvovali u predlogu, pregledu predloženog automobila i na tehničkim popravkama kupljenog polovnog automobila. Prvo što želim da kažem jeste da su u pitanju moji drugari, što procenat odgovornosti podiže na najveći nivo. Naravno kao i svi prvo smo krenuli od pregleda raznih sajtova gde se prodaju polovni automobili. Ono na šta smo nailazili daje pokazatelje da su se svi koji prodaju automobile veoma organizovali u davanju svih informacija o samom vozilu i naravno u fotografijama tih automobila koji su spremni za prodaju. O verodostojnosti informacija o automobilima možemo i verovati i sumnjati, najveća neverica je u originalnosti predjenih kilometara. Čak i mi koji smo pregledali priličan broj automobila ne možemo napraviti pravu procenu koliko je neki automobil stvarno prešao kilometara. Šta je po nama bitno pogledati i ustanoviti kod kupovine polovnog automobila:
- prvo treba pregledati sve limarijske spojeve oko vrata, šoferšajbne, haube i farova
- sesti u vozilo i zatvoriti sva vrata i prozore zbog unutarnjeg mirisa koji moze biti pokazatelj da li je vozilo bilo potopljeno
- pregledati da li je na svim staklima vozila isto godište
- pregledati stanje guma, akumulatora i obavezno utvrditi da li postoji rezervni točak
- pregledati unutarnji enterijer, pogotovo nebo krova
- poslusati rad motora i po mogućnosti vozilo staviti na kompjuter
- ako je moguce dovesti vozilo do servisa kojem verujete ili povesti majstora u kojeg imate poverenja sa sobom
- kada je cena u pitanju tada dolaze do izražaja vaše trgovačke veštine
- kod odluke pre kupovine vozila treba ustanoviti cenu registracije i moguce predvidljive tehničke popravke, kao što su mali servis, veliki servis, kupovinu pneumatika i slično
Nadam se da smo vam malo pomogli iskustvom želimo vam uspešnu odluku.
No comments:
Post a Comment