Reglaža trapa ili centriranje trapa su nazivi za jedan isti proces u auto industriji. To je proces u kome se uklapaju svi geometrijski elementi po fabričko tehničkim parametrima za vaše vozilo. Najčešća pitanja u našem servisu vezana za reglažu trapa jesu:
- kada treba to uraditi
- koliko često treba raditi reglažu trapa
Evo i odgovora na ta pitanja. Reglažu trapa treba raditi kada:
- u toku vožnje osetite bilo kakvo lupkanje na trapu
- zamenite gume, pogotovo kada montirate nove gume
- u toku vožnje auto ima tendenciju da u jednu stranu zanosi
- posle zamene delova na trapu - spona, kugla, rame...
- primetite da se gume troše neujednaćeno
- volan dok vozite ne stoji u svojoj osi nego je iskrivljen
Koliko često treba raditi reglažu trapa, odnosno centriranje trapa, je preporučeno tehničkom dokumentacijom proizvođaća automobila, što u realnoj praksi znači na svakih 10.000 pređenih kilometara. Naša preporuka jeste da treba na svakih pređenih 5.000 kilometara treba uraditi pregled stanja svih luftova trapa i naravno da se na svakih 10.000 i uradi reglaža.
- kada treba to uraditi
- koliko često treba raditi reglažu trapa
Evo i odgovora na ta pitanja. Reglažu trapa treba raditi kada:
- u toku vožnje osetite bilo kakvo lupkanje na trapu
- zamenite gume, pogotovo kada montirate nove gume
- u toku vožnje auto ima tendenciju da u jednu stranu zanosi
- posle zamene delova na trapu - spona, kugla, rame...
- primetite da se gume troše neujednaćeno
- volan dok vozite ne stoji u svojoj osi nego je iskrivljen
Koliko često treba raditi reglažu trapa, odnosno centriranje trapa, je preporučeno tehničkom dokumentacijom proizvođaća automobila, što u realnoj praksi znači na svakih 10.000 pređenih kilometara. Naša preporuka jeste da treba na svakih pređenih 5.000 kilometara treba uraditi pregled stanja svih luftova trapa i naravno da se na svakih 10.000 i uradi reglaža.
No comments:
Post a Comment