U trenucima tranzicije, recesije i ostalih cudesa koja su nas zahvatila doslo je do nemanja novca kod vecine nas. Naravno da vam nisam nista novo rekao ali zelim u ovom blogu da napisem ono sto u meni vec duze vreme ceka odredjeni trenutak da izadje. Imamo tradiciju poslovanja od 42. godine i ovako teski uslovi za poslovanje nisu nikada bili tezi. Ne pricam ovo da bih se ''zalio'' na nemanje posla nego zelim da opisem nacine kako sacuvati nase stalne musterije i kako nove pridobiti i njih isto zadrzati.
Nase iskustvo govori da je puno elemenata koje treba ispuniti da bi smo ispunili realne zahteve i zelje ljudi sa kojima saradjujemo, odnosno od usluga i prodaje koje obavljamo sa njima ostvarujemo prihod. Neki od tih elemnata jesu:
- klijenti su veoma informisani i vecina zna sta konkretno zeli i hoce da uradimo na njihovim automobilima, ovo nikako ne treba podceniti
- poverenje i pomoc u odluci su veoma bitni u saradnji i to odlucuje o daljoj saradnji
- klijent ima potrebu da sam kontakt sadrzi nekomplikovan pristup, bez puno suvisnih podataka i objasnjenja koja nisu neophodna
- uvek se ocekuje nova ideja ili resenje koje je prakticno i prihvatljivo
- element koji je i verovatno najbitniji jeste mogucnost bolje ponude u kvalitetu i naravno u ceni
- jos jedan vazan element jeste vreme koje treba klijent da potrosi kod vas, vise nema mesta za konfornost u trosenju vremena jer svi smo usli u "brzi" zivot
- era kompjutera i on - line ucesca u poslovanju postaje zahtevno i na taj nacin se mora prici klijentima
- naravno u svakom trenutku klijent ne sme ni na jedan nacin biti prevaren kada je u pitanju bilo koji segment poslovanja
Verujem da ima jos neki element koji mozda nisam sagledao u ovom blogu i naravno da ocekujem da kada procitate blog date svoj predlog i misljenje u komentaru, hvala svima unapred !!!!!!
Nase iskustvo govori da je puno elemenata koje treba ispuniti da bi smo ispunili realne zahteve i zelje ljudi sa kojima saradjujemo, odnosno od usluga i prodaje koje obavljamo sa njima ostvarujemo prihod. Neki od tih elemnata jesu:
- klijenti su veoma informisani i vecina zna sta konkretno zeli i hoce da uradimo na njihovim automobilima, ovo nikako ne treba podceniti
- poverenje i pomoc u odluci su veoma bitni u saradnji i to odlucuje o daljoj saradnji
- klijent ima potrebu da sam kontakt sadrzi nekomplikovan pristup, bez puno suvisnih podataka i objasnjenja koja nisu neophodna
- uvek se ocekuje nova ideja ili resenje koje je prakticno i prihvatljivo
- element koji je i verovatno najbitniji jeste mogucnost bolje ponude u kvalitetu i naravno u ceni
- jos jedan vazan element jeste vreme koje treba klijent da potrosi kod vas, vise nema mesta za konfornost u trosenju vremena jer svi smo usli u "brzi" zivot
- era kompjutera i on - line ucesca u poslovanju postaje zahtevno i na taj nacin se mora prici klijentima
- naravno u svakom trenutku klijent ne sme ni na jedan nacin biti prevaren kada je u pitanju bilo koji segment poslovanja
Verujem da ima jos neki element koji mozda nisam sagledao u ovom blogu i naravno da ocekujem da kada procitate blog date svoj predlog i misljenje u komentaru, hvala svima unapred !!!!!!
No comments:
Post a Comment