Saturday, December 14, 2013

RAZBUSITI ...... FELNE, NE CINITE TO !!!!!!

                              Subota, radni dan i nesto bas razmisljam najveci broj nekih anegdota kod nas u servisu se desavaju bas tog dana, veoma zanimljiva bi mi bila analiza neka psiholoska zasto nam se neke stvari desavaju subotom, ili je to pitanje mozda za astrologa. Kod nas u servis dolazi gospodin u godinama 60+ i raspituje se o cenama reglaze trapa i cene balansiranja tockova. U trenutku kada smo se napokon razumeli sta jeste reglaza trapa a sta jeste balansiranje tockova i kada smo rekli koje su cene, gospodin ima naravno jos jedno dodatno pitanje :
                     
                      - Majstori da ja vas nesto upitam, da li je nekome do sada pala suluda ideja da razbusuje felne, odnosno da felnu sa cetiri rupe napravi tako da ima pet rupa, jer to bi mi odgovaralo. Naravno mi ga svi zbunjeno gledamo, ja ne smem ni da krenem sa objasnjavanjem da je to tehnicki ozbiljan problem i da je to van svakog ozbiljnog razmisljanja. Gospodin nastavlja sa objasnjenjem da on ima dve automobila Toyotu corolu i ZASTAVU 101, pa bi hteo da felne od Zastasve koristi i za jedan i za drugi auto. U tom trenutku ne znam da li da se smejem, vristim, objasnjavam ili da upitam coveka da li se on to sa nama sali. Odlucim se da kazem da to nije bas tehnicki ispravno i da moze biti veoma opasno u voznji. Kada me je gospodin saslusao, okrenuo se i otisao uz reci da mora da nadje metalostrugara koji ce mu to uraditi.
                         
                              Ostajemo svi bez komentara, jer sve sto bismo rekli zvuci mi neprimereno, ali eto tako mi subotom, i to sve cesce nam se desavaju subotnje price.

No comments:

Post a Comment