Tuesday, August 25, 2015

DA LI ZNATE KAKO UTICE AMORTIZER NA PNEUMATIKE VOZILA?

                                          Od danas pa nadalje, pokusacemo da objasnimo, upozorimo sta je to sto sve utice na ostecenje nasih pneumatika. U danasnjem blogu cemo pisati o uticaju amortizera na pneumatik.
                                          Svi znamo da amortizer ima vise funkcija na nasem vozilu, i naravno da su dve funkcije i najbitnije a to je udobnost i sigurnost u voznji. Posto je amortizer deo i prednje i zadnjeg dela naseg automobila on ima i uticaj i na sva cetiri pneumatika. Amortizer je deo vesanja kod prednjeg i zadnjeg trapa i samim tim utice na geometriju kompletnog vozila. U slucaju kada je van svoje funkcije usled potrosenosti, nedostatka ulja u telu ili fizickog ostecenja amortizer izmedju ostalog utice na nase pneumatike. Kako to mozemo prepoznati:
                                             
                                             - pneumatik pocinje na gazecem sloju da dobije stepenast oblik
                                             - pneumatik postaje sve vise bucan "bruji"
                                             - pneumatik ne leze na podlogu svim svojim gazecem slojem
                                             - pneumatik pocinje da se naglo nepravilno trosi

                                          Ove pokazatelje smo iznedrili iz naseg iskustva svakodnevnog u servisu, i zelimo da ih prenesemo i podelimo sa vama i moramo napomenuti jos da je tehnicka preporuka da se amortizeri menjaju izmedju 60000 - 80000 predjenih kilometara. Naravno ovo je preporuka koju daju proizvodjaci automobila u zavisnosti na podlogu kojom vozimo nase automobile.