Tuesday, September 29, 2015

KAKO REKLAMIRATI 12 god., STARU GUMU?



                                 Kroz dugogodišnje postojanje našeg servisa stvorile su se i različite generacije naših klijenata koji koriste usluge servisa. Naravno da i neki naši klijenti iz različitih razloga ne dolaze tako redovno. Ovo je priča o takvom jednom našem klijentu.
                                 Poslednji njegov dolazak nije bio tako skoro i bio je vezan za kupovinu gumu. Poslednje viđenje je bilo početkom 2003. g., i tada je kupio 2 Tigar gume u dezenu TG 621. Ušao je u servis i upitao za našeg kolegu Mirka koji ne radi kod nas već 3 godine. Pošto smo rekli da je kolega otišao u penziju i da ne radi više, upitali smo ga kako možemo da pomognemo. Prvo je krenuo monolog o tome kako je prevezao 3 miliona kilometara po Aziji, Africi i Evropi i da je on jedan iskusan vozač. Naravno i ne sumnjamo u tu priču ali nas je interesovalo kako možemo da mu izađemo u susret. On je prvo izvadio garantni list koji je dobio 2003. g., za kupljene dve tigrove gume i saopštio nam je da želi da ih reklamira. Prvo nas je iznenadilo da neko sa tolikim iskustvom ne zna da je rok reklamacije važeći samo u predviđenom periodu, a onda smo poželeli da vidimo u kakvom je stanju 12 godina stara guma. I evo kako to izgleda:

Mi ne bismo komentarisali više ništa, ali ne dozvolite sebi ovakvu sramotu. Iskustvo je jedno a #sigurnost i #bezbednost u saobracaju nesto veoma odgovorno.



No comments:

Post a Comment