Tuesday, March 15, 2016

ZAŠTO MI SE NA TRAPU DEŠAVA...........

                                 Najćesća pitanja koja su vezana za kvarove na prednjem ili zadnjem trapu u našem servisu se uglavnom odnose na razne metalne ili gumene zvukove koje klijenti ćuju prilikom vožnje. Pokušaću da neke od tih situacija i opišem, naravno uz pomoć pitanja naših klijenata.


  1,- auto mi vuče u stranu kada mi volan stoji pravo?!
  2,- na blagim neravninama  stalno ćujem sitno lupkanje na trapu
  3,- zašto su mi pojedene gume (sa spoljne ili unutarnje strane)?
  4,- često u vožnji ćujem jak udarac sa strane
  5,- sitno mi volan na maloj brzini trese (ljulja)
  6,- na određenim brzinama ceo auto mi se trese
  7,- kada krenem u rikverc cujem tupi udarac
  8,- imam problem kada skrećem u levo čujem udarac sa desne strane (ili obrnuto)
  9,- od čega su mi gume po gaznom delu stepenaste?
10,- imam utisak kada ulazim u krivinu kao da će me zadnji deo kola prestići
11,- U KOM PERIODU TREBA DA RADIM REGLAŽU TRAPA?????

                                Na ovo zadnje pitanje ću odgovoriti, odnosno mislim da mali broj nas vozača to i zna, naravno da ima i onih koji to znaju. Naše iskustvo kaže da auto na kontrolu trapa treba dovesti u trenucima kada ćujete nešto od gore navedenih primera, i obavezno dovesti auto kada udarite u neku rupu ili ivičnjak. TEHNIČKA PREPORUKA proizvođaca za reglažu trapa je da se radi na svakih pređenih 12000 - 15000 pređenih kilometara. I to je ono što bi svako od nas trebalo da uradi. Kada ste vi zadnji put pregledali ili uradili reglažu trapa na vašem automobilu?

No comments:

Post a Comment