Monday, January 9, 2017

MAJSTORE MOJ AUTOMOBIL IMA PROBLEM SA......

                                Zimski period nam je u servisu doneo razna iskustva i raznolika pitanja naših klijenata i zato ovaj blog ima cilj da neka od tih pitanja podelimo sa svima koji ga pročitaju.

                       - majstore imam problem sa prskalicom za vodu.
                                Ovakav kvar se može desiti ako je voda zaledila u posudi za tečnost, ako je osigurač izgoreo, ako su cevi za tečnost neprohodne ili izlaz začepljen, i onaj najveći kvar ako je pumpa za prskalicu pokvarena. Naravno najveći kvar jeste upravo ako je pumpa prskalice u kvaru.
                       
                       - imam problem sa zadnjim delom kola, kada ulazim u krivinu po snegu veoma se zanosi.
                                 Tipično dešavanje kod automobila gde su zadnje gume letnje ili su starije i lošijeg kvaliteta ili su zadnji amortizeri u toliko lošem stanju da više nemaju nikakvog efekta. Svaki pregled i konstatacija naravno dovode do rešenja da je potrebna zamena onoga što pravi problem.

                       - jutros sam jedva otvorio vrata na automobilu
                                 Situacija za koju verujem svi znate rešenje, a to je da se prebrišu sve gumene površine na vratima i da se u tankom sloju predju glicerinom. Ovde ćemo dodati i to da je potrebno to uraditi i u letnjem periodu jer na taj način gumenim površinama se produžava vek trajanja.

                       - majstore, od jutros ne mogu da upalim automobil
                                  Ono što večina nas ne uradi pre zimskog perioda jeste to da proverimo stanje akumulatora, anlasera, alternatora. Zaboravljamo da sve ima svoju vremensku upotrebnu vrednost i samim tim ti delovi su ušli i u svoju tehničku istrošenost. Uvek je preporučljivo uraditi kontrolu električnih delova našeg automobila pred zimski period.

                        - hteo bih da proverim stanje antifriza i da li treba da ga zamenim
                                   Prvo što savetujemo jeste da se tečnosti motora često kontrolišu, pa tako treba i kontrolisati nivo antifriza preko cele godine. Tehnički podaci prelažu da se antifriz menja na svake 3 godine i da se koristi pripisani antifriz u svojoj vrednosti koji proizvodjač automobila preporučuje. Naša praksa govori da je veoma poželjno da se izvrši zamena antifriza i u trenutku kada se radi veliki servis motora. Merenje stepena antifriza se vrši refrektomerom mada većina merača na našem tržištu jesu hidromeri koji daju malo više vrednosti izmerenog stepena antifriza.

                        - došao sam da vas pitam koje zimske gume da kupim, i šta mislite o polovnim gumama, video sam moj komšija kupio izgledaju kao NOVE
                                   Ovo je jedno od najčešćih pitanja u našem servisu. Nama tema više puta isprićana i tema gde nemamo NIKAKVO mišljenje o polovnim gumama. Svaka nova kvalitetna guma je i najbolje rešenje to je naše iskustvo mišljenje i stav.
                                   
                                    U nekom sledećem blogu pisačemo o nekim drugim zanimljivim pitanjima iz našeg servisa, do tada skupljamo razna iskustva.