Thursday, January 16, 2014

ON-LINE "KNJIGA UTISAKA"

                             Jedan od zakona koji se primenjuju u malim i srednjim preduzecima jeste da je obavezna knjiga utisaka, to svi znamo, a posle jednogodisnjeg boravka na drustvenim mrezama mi smo veoma raspolozeni da cujemo vasa misljenja o Auto servisu "Meda".
                             Voleli bismo da svi koji su u ovih godinu dana koristili nase usluge a sa drustvenih mreza su, sto podrazumeva tviter i facebook, kazu svoja zapazanja, predloge i sugestije. Naravno ocekujemo da nam na taj nacin pomognete da bismo mogli da poboljsamo sve ono sto je vezano za nase usluge koje pruzamo. Unapred se zahvaljujemo svima koji podele sa nama njihova zapazanja, sugestije i predloge. 

6 comments:

  1. Zlatna srca, zlatne ruke i neka vam potraje još dugo, dugo!

    ReplyDelete
  2. Od 2005. od kada sama vodim računa o svojim kolima svu brigu i negu sam prepustila vama-Auto servis Medi. Kao žena i ne puno zainteresovana za auto dešavanja ali i kao životni štreber, veoma mi je bitno da vozim ispravan auto, a i zbog noćnog rada i straha da auto ne stane baš kad ne treba. Zato sam sa vama napravila plan održavanja moje pčelice, napisano šta se kad radi i po tome idemo i naravno svaki neplanirani kvar završavam kod vas. Ukoliko nije vaša delatnost od vas dobijam preporuku kako i gde dalje, što meni mnogo znači. Uz to niste neko ko svoje usluge papreno,bezobrazno naplaćujete i ta sigurnost koju dajete ne može se ni platiti. Hvala vam što ste uvek tu za mene.Veliki respect za Ekija, glavnog majstora, tako mlad a tako stručan.A i kafica vam je uvek lepa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi sto nas tako prepoznajes i hvala ti sto si nas uvukla u svu internet pricu, jer stvarno bez tebe se ne bismo odlucili na ovaj korak. A evo Eki pominje neku pogacu.

      Delete
  3. Nikada pre nisam posetila sličan autoservis. Od dva čoveka koji zrače dobrotom i toplinom, do urednog prostora i prijatne atmosfere. Na stranu što Nucu volim i poštujem kao osobu, vrhunski je majstor svoje struke, kao i Eki. Uvek su tu da nama laicima plastično objasne zbog čega je nešto neophodno uraditi. I zato je jedan autoservis Meda <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zorana, hvala ti na svakoj reci jer znam da su iskrene, jer drukcije i ne umes, i ti znas da si special person u nasem servisu, ali tvoj drug je ocekivao tvoje zapazanje i usmeriti nas na nesto novo i bolje. :}}}}}}}}}}}}}}}

      Delete