Wednesday, January 22, 2014

TEHNICKI PREGLED, "STRUCNE KONSTATACIJE"

                              Dugo sam razmisljao da li da se osvrnem na ovaj deo price iz auto industrije i evo nakon nekoliko slicnih odnosno istih desavanja ciji sam uslovno svedok resio sam da pisem o "strucnim konstatacijama" na tehnickim pregledima. Ne ulazim u strucnost tih ljudi koji tamo rade i njihovo prakticno znanje primecujem da ima puno nasih musterija koji posle izvrsenog pregleda na tehnickom dolaze kod nas i govore nam kako su ih pustili da prodju tehnicki (uz dodatak za kaficu), i da su im nasli luftove u sponama, kuglama, zglobu, i veoma specificna zapazanja da su pronasli da im zadnji DESNI tocak slabo koci.
                              NAGLASAVAM zadnji DESNI tocak slabo koci, sa ovakvom konstatacijom koju cujemo od nasih musterija pocinjemo da se smejuljimo u servisu jer nam je odavno jasno da je to domisljatost ljudi koji su zaposleni na tehnickom pregledu, ne ulazim u razloge zasto je to tako ali je nemoguce da od toliko ljudi koji nam dodju sa tehnickog u 99% slucajeva svi nam kazu da im zadnji desni tocak ne koci. Evo i konkretnog primera, moja drugarica Filipesko Sanda nam dotera svoju cuvenu "pcelicu", Citroen Pikasso, da ga pregledamo. Mi ustanovimo da su prednji diskovi i plocice u losem stanju i da su zadnji paknovi u losem stanju. Naravno Sanda bez razmisljanja i uz poverenje nam rece da sve to zamenimo jer za par dana joj je tehnicki pregled. Mi to sve zamenimo, promenimo ulje u kocnicama, zamenimo zadnje paknove, razradimo kljesta, zamenimo prednje diskove i plocice i dovedemo po nama u tehnicku ispravnost. Posle izvesnog vremena Sanda me zove i zabrinutim glasom mi kaze da su joj rekli da zadnji desni tocak slabo koci i da je bila na tehnickom pregledu, uz razgovor i naknadni pregled smo dosli do zakljucka da je sve ispravno. Naravno ona porazgovara i sa svojom drugaricom koja je uputila na tehnicki pregled kod njenih drugara i ona istu pricu potvrdi da im je to samo "fora" koju provlace zbog ...... ne zelim da komentarisem. Naravno posle ovakvog iskustva imali smo jos puno identicnih prica.
                              Pisem o svemu ovome u blogu jer zelim da imate ovu pricu i da vec budete spremni ako vam se ovakvo nesto desi kada odete na tehnicki pregled, a da opet ne budete zabrinuti i da se posle ne osecate prevarenim, ali mislim da je veoma vazno da ovakve i slicne konstatacije proverite kod ljudi u servisu gde imate poverenje u znanje, dobru volju i iskustvo.

No comments:

Post a Comment