Davne 1972. godine kada smo otvorili servis na samom Birou za zaposljavanje je bilo veoma malo radnika koji bi bili prijavljeni a jesu deo auto industrije. Sto znaci sve delatnosti auto industrije limari, auto farbari, elektricari, mehanicari i drugi su bili zaposleni i bio je uslovljeno receno nedostatak takvih kadrova. U ono vreme pa i sada postoji srednja Auto saobracajna skola u Zemunu, i iz nje su jedan duzi niz godina kod nas na praktican rad dolazili ucenici, naravno takav kadar je vremenom kroz svoju zainteresovanost prvo postojao majstori "pocetnici" a vremenom i ozbiljni majstori koji su svojim radom stvarali i svoj licni ugled.
Zasto sam dobio potrebu da napisem blog o ovome, pa jednostavno kadrovi iz strucne skole kao sto je nekada bila Auto saobracajna skola u Zemunu se vise ne pojavljuju, ne samo kod nas u servisu nego i kod ostalih mojih kolega bez obzira iz koje delatnosti su u auto industriji. Danas je veoma tesko naci kvalitetnog i odgovornog majstora koji svojim znanjem i majstorskim ugledom odrzava kvalitet servisa u kojem je zaposlen. Nas primer mozda nije tipican ali u nasem servisu smo imali dvojicu kolega koji su otisli od nas posle 33 i 36 godina i izasli su iz kadrova Saobracajne skole. Danas u mom servisu imam dvojicu kolega jedan je diplomirani ekonomista-menadzer u turizmu, i vodi sve tehnicke poslove u servisu i od skoro imamo kolegu diplomirani inzenjer menadzmenta-master @akademac Darko Velojic koji se hrabro bori kroz svoj zivot i u nemanju posla nije mu tesko da bude pocetnik i da postane odgovoran majstor u zanatu.
Sve ovo je u nizu SKOLSTVO-ZANAT-UCENIK-POCETNIK-MAJSTOR na zalost jedan veliki i ozbiljan problem kada je u pitanju auto industrija, iz ovog ugla ne vidim da ce se promena pozitivna desiti, plasim se da cemo ostati bez kvaliteta u ovoj delatnosti.
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDelete